פרופיל חברה

תמונה4 לאתר עד הגג

חברת "עד הגג" פועלת מתוך זיהוי צרכים וניהול מקיף של מגדלי מגורים ומבנים תוך דגש על אמינות, שירותיות, מיקצועיות ושיקוף מלא על ידי אפליקציה מתקדמת המשוקפת לועדים ON LINE  דוחות תפעוליות, מעקבים טכניים המתבצעים בבניין, מענה לקריאות הדיירים וסטטוס הטיפול בקריאות הללו. מצב הגביה בכל רגע נתון ברזולוציה של כל דירה ואמצעי התשלום שבחרה כולל מועד פירעון, המערכת שולחת הודעות  SMS ובמיילים עם התכנים המתבקשים ובשפה הרצויה.

חברת "עד הגג" מתמחה במגוון נושאים בתחום ניהול ואחזקת בתים משותפים ע"פ סטנדרטים גבוהים ביותר.

תפיסת השרות שלנו היא מתן פתרון אינדיבידואלי על פי הפרמטרים שנבחנו בשטח על ידי צוות המומחים שלנו ובתאום לדרישות הלקוח.

איך מתחילים?
בשלב ראשון נקבעת פגישת היכרות בין נציגי החברה לבין נציגות ועד הבית ברמה הפרסונאלית לשם אפיון צרכי הבניין, מילוי דו"ח המפרט את מצב התחזוקה הנוכחי של הבניין בהתייחס לפעולות שבוצעו בעבר והגדרת סדרי עדיפויות לטווח קצר וארוך, על פיהם תוגדר תוכנית שנתית עם מירב הפרטים לצורך תיאום ציפיות מקסימלי.

מגוון השירותים הניתנים על ידי חברת "עד הגג"

שירותי משרד:
שילוט, מכתבים, מענה ישיר לדיירים, בדיקות ברשויות, הודעות,  דואר, מיילים, יעוץ משפטי, השתתפות באסיפות דיירים, מגישות רבעוניות עם נציגות הוועד, גבית מיסי ועד הבית, דוחות כספיים ועוד.

הפקדות נעשות באמצעות רואה החשבון של החברה אשר אחראי על כרטסת מעקב תשלומים של כל דירה ודירה. לחברתנו מחלקת גביה עבור מיסי וועד בית אשר ידועה בטיב תוצאותיה, לרבות מחלקה משפטית המטפלת בסרבני התשלום.

שירותי תפעול:
חברת "עד הגג" מעסיקה מנהל תפעול אשר אוכף ומפקח על כל צוות מנהלי האחזקה המקצועיים אשר מצוותים לבניינים בהקפדה ולפי צרכי הבניין, מנהלי האחזקה שלנו אוחזים בתעודות מקצועיות ובניהם חשמלאים מוסמכים. אנו דואגים לתפעול כל המערכות הטכניות של הבניין ומנהל התפעול משקף דוחות תפעול לנציגות הועד כולל מועדי הטיפולים השונים במערכות והממצאים כגון:  אחזקת מעליות, אחזקת ותיקוני חשמל, אינסטלציה, הדברה, איטום הגג, אינטרקום, טלוויזיה במעגל סגור, מערכות גילוי וכיבוי אש–עשן, מערכות חשמל, מערכות הסקה, משאבות מים, גנרטורים, קולטים סולריים, מאגרי מים, שערים חשמליים, ניהול פרויקטים, ביטוחים, שירותי ניקיון, פוליש, גינון ועוד…

שירותי אחזקה:
מנהל האחזקה נבחר בקפידה ע"פ צרכי הבניין בו הוא מטפל ולפי "תפריט" המותאם אישית בהסכם השירות, פעילות מנהל האחזקה לבצע סריקות יומיות בבניין ולטפל בתחזוקה קלה כגון החלפת נורות שרופות, מנגנוני דלתות תקולים, לדאוג שהשטחים הציבוריים של הבניין יהיו פנויים מחפצים, צביעה במקומות הנדרשים, טיפול בקורוזיה, הפצת מודעות לדיירים ומסירת אישורי תשלום ועד הבית, ליווי ספקים חיצוניים, מילוי דוחות של ביקורות תקופתיות ומעקב שוטף, מתן מענה לקריאות הדיירים, דיגול הבניין בחג העצמאות, הקמת סוכה וכו'

מתן שירותי חירום:
בשיחה טלפונית למספר מוקד החירום של עד הגג ניצב תורן למענה  24/7 במצבי קיצון כגון הצפה, פיצוץ צינור, נזילה, מעליות תקועות, הזעקת אש וכל תקלה פתאומית שאינה ידועה מראש.

אנו מנהלים פיקוח קפדני על העבודה על מנת לוודא שהתוצאות עומדות בדרישות הלקוח ובסטנדרטים המחמירים שלנו.

חברת "עד הגג" מורכבת מאנשי מקצוע העוברים הכשרות מעת לעת ופועלים ביעילות תוך התחדשות מתמדת למתן מענה מלא לצרכיו הייחודיים של כל בניין.